andreamirkovic

Alla inlägg under mars 2012

Av Andrea Mirkovic - 31 mars 2012 21:53

Har så jävla ont i magen att jag inte ens kan stå  

Jag trodde att det skulle gå över efter att jag har ätit efter som ja inte har ätit nånting idag förutom en liten glass, men näähee, det blev bara värre   
Jag hoppas bara att det kommer gå över för att jag ska ha träning imoron klockan 11.

   

Av Andrea Mirkovic - 31 mars 2012 19:31

Shoo !
Just nu ligger jag i sängen, kommer somna när som helt.
Idag var jag i Kista med Kristina, Sara och Ana för att köpa några grejer. Egentligen skulle Natta med men hon pallade inte vakna klockan 9. Själv köpte jag en rosa kläning på New Yorker och kavaj på H&M.
Efter det så åkte vi till Älvsjö för att möta Natta. Vi gick till Segeltorps ungdomsgård för att det var några som skulle uppträda där. Vi va där en stund sen åkte vi hem. 

Lägger upp bilder och kanske videoklippet senare, ska sova en stund nu :-)


   

Av Andrea Mirkovic - 30 mars 2012 20:40

Precis när jag skulle börja städa så ringede min syrra mig och sa att jag ska komma till henne   
Viiiiiiiiii     Pallar endå inte städa. 
Ska tagga till henne nu, så ja skriver senare kanske :)
   
Nyyyy låååt, skiit braa :-)
     

Av Andrea Mirkovic - 30 mars 2012 19:00

 Jag har tänkt mycket på om jag ska fortsätta blogga eller inte efter som jag inte har bloggat på ett tag. Jag jobbade på sportlovet och det var därför jag slutade blogga. Jobbade hela veckan förutom på lördag, jag var helt slut när jag kom hem, och efter lovet hade jag mycket plugg och så.

Men nu har jag bestämt mig att börja blogga igen. Har faktiskt saknat min blogg  
Idag var det en tråkigt fredag. Tanken på att det var helg gjorde mig glad när jag slutade min sista lektion, men när jag kom ut från klassrumet och såg vädret blev jag helt nere. Åkte till älvsjö med Henok (klasskompis) sen tog jag tåget hem.
Just nu sitter jag och äter och sen ska jag städa mitt rum.  
 
Henok och jag :-) 

Presentation


Andrea Mirkovic

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards