andreamirkovic

Alla inlägg under januari 2012

Av Andrea Mirkovic - 31 januari 2012 17:32

Shoooo ! Kom från skolan vid 4 tiden, har suttit vid datan ända sen ja kommit hem   Just nu snackar jag med Natta. Ska ha träning snart, så jag ska börja fixa mig. 

     
 

Volleyball is my life !!!!


 

Av Andrea Mirkovic - 30 januari 2012 23:36

Godnatt   imoron är det min dag, BARA MIN ! hehe   

   

Av Andrea Mirkovic - 30 januari 2012 20:53

Det har varit en lung och sköön måndag idag. Det enda vi gjorde var typ att vi kollade på film och hade idrott. Kommer inte ihåg va filmen heter men den var skit bra, började nästan gråta på lektionen. På idrotten spelade vi fotboll, oxo skit roligt, blev så fucking trött. Efter fotbollen spelade Natta och jag Volleyboll lite. När jag kom från skolan, så pluggade jag, men somnade efter en timme efter som jag hade så jävla ont i huvudet. Vaknade för en halv timme sen men är skit trött och pallar inte göra nånting. Ska typ bara ta det lungt. Juste, FYLLER ÅR IMORON ! WUHUUUUU   


 
Haahahahhahahah :-D
     

Av Andrea Mirkovic - 30 januari 2012 07:13

Asså jag hatar värkligen måndagar, man är alltid så fucking tröööött   ska börja gå om typ 5 min. 

   

Av Andrea Mirkovic - 29 januari 2012 22:10

Idag har jag varit med Natta, vi vaknade runt 12, åt, kollade på tv och pluggade eller det var jag som pluggade, Natta satt bara på datan   Vi kollade på tennis, Novak Djokovic spelade mot Rafael Nadal, Novak vann så klar :-) efter det gjorde vi typ inget, Natta taggade hem vid 7. Efter att hon har gått hem så pluggade ja lite till. Min pappa fyller år idag så jag har vart snäll och diskat åt honom hihi   Nu ska ja duscha och sovaaa. Skolan imoron, pallaaaaaar inteeeeeeee   

 
Novak    
    
Nadal 

Av Andrea Mirkovic - 29 januari 2012 02:49

Vi har fixat alla bilder nu, vi lägger upp dom imorgon när vi vaknar. Har lekt med små barn hela kvällen, dom tog slut på mig ja svääär. Aja, Godnattiish<3

Av Andrea Mirkovic - 28 januari 2012 20:57

Jag e klar med allting, jag har duschat och sminkat mig och allt. Ja satt och vänta på Natta sen bara och nu e hon här. Ja har andra gäster här också med deras små barn så vi sitter och leker med dockor just nu hahaha   Vi ska kanske kolla på någon film senare när mina gäster gått hem. 

Presentation


Andrea Mirkovic

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards