andreamirkovic

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Andrea Mirkovic - 25 januari 2012 20:37

Kom hem från träningen nyss. Det var roligt på träningen, inte så jobbigt som det kan vara. När vi var på vägen hem missade vi bussen efter som busschauffören inte stannade fast han såg att vi sprang, idiot ja svär! haha, fattar inte, andra gången idag att ja flippar på en busschaufför :D Nu ska ja skajpa med en kompis och äta. Pallar inte plugga, är skit trött. Efter de ska ja hoppa in i duschen. 
Här kommer några bilder som min syrra och
 jag tog i lördags när vi var på en serbisk fest.








Jag och min syster 


  

Jag :)


   



















Av Andrea Mirkovic - 25 januari 2012 15:45

Kom precis hem från skolan, ja mötte upp Natta vid busshållplatsen. När vi gick in i bussen flippade ja på busschaffören för han e fucking sjuk, ååå, pallar inte berätta allt. Nu ska vi chilla lite, ja ska byta om och sen tagga till pendeln och mötta upp Nevena i Jelena i Årstaberg. Skriver när ja kommer hem :) 

     
Vi taggiiiischh nuuu hejdåååå bitches /Natta & Andrea 

Av Andrea Mirkovic - 25 januari 2012 08:23

Vaknade precis och är skit trött, vill sova meeeer :( Nu ska ja fixa mig och äta, har inte så mycket tid typ 15-20 min :P Blev nöjd med min header som Natta har fixat, hon är skit bra! Ska dra nu men skriver när ja kommer hem om ja har tid annars efter träningen. Jag hoppas att det blir lika roligt på den här träningen som det var igår. hihi :D ska kasta snö på Natta igen. 
 
 

Av Andrea Mirkovic - 25 januari 2012 00:20

Shululuuu Natta här. Kastar bara in ett inlägg sådär hoho har tråkigt. Fixade klart Andreas header precis, hoppas hon blir nöjd ;) Ska snacka i tel själv här med Haris en kompis och sen sova har sovmorgon imorooon men de har inte Andrea Mohahhaha :D Hahah aja Godnatt Biatcheees // Natta Juggen
Klicka på bilden och så kommer du till min blogg ;)
Eller så klickar du här --->
http://natttajuggen.bloggplatsen.se/

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Andrea Mirkovic

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards