andreamirkovic

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Andrea Mirkovic - 10 februari 2012 23:19

Är hos min syster just nu, hon har fixat mina ögonbryn, gillar dom skit mycket ! Vi åt köttbullar och pomes. Nu sitter hon och chillar med sin kille och jag snackar med Natta. Fattar inte hur falska personer det finns i världen, att man är så där självisk så att man inte tänker på andras känslor och att man bara säger saker som det vore ingenting. Pass på dom re.. Natta älskling du behöver inte en sån person i ditt liv, du behöver inte en person som gör dig ledsen och besviken hela fucking tiden. Han förtjänar värkligen inte dig ljubavii! Du är stark person, det vet jag, du orkar ingenom det här, om inte så kommer du alltid att få min hjälp! Är här för dig och kommer alltid att vara de och det vet du. Älskar dig bästavän ! 



   
Lyssna på texten !!!!!!!!! 


 

Av Andrea Mirkovic - 10 februari 2012 19:46

   

 

Av Andrea Mirkovic - 10 februari 2012 19:32










Av Andrea Mirkovic - 10 februari 2012 18:29

           

 
Av Andrea Mirkovic - 10 februari 2012 17:45

Heeej  
Idag vaknade jag 06:00 :/ var skit trött, efter som jag snackade med  Natta och somnade typ 1 - halv 2. Gick med mammas kompis på nån grej, pallar inte berätta allt, det var tråkigt endå. När jag kom hem gjorde ja inget speciellt, kollade på tv, skype och facebook. Snackade med Natta precis, hon är ute men.. nån   ska duscha nu och tvätta mitt hår och sen ska jag tagga till min syster som ska fixa mina ögonbryn. Ska kanske ut efter men tror inte de, mina kusiner från serbien kommer till mig och kommer vara här i 3 veckor och de betyder att ja ska dela rum med min lille bror i 3 veckor, kommer dööööö efter som vi tjafsar exakt hela tiden. 

      

Av Andrea Mirkovic - 10 februari 2012 00:10

Idag gjorde jag ingenting i skolan typ vi hade inte så många lektioner, hade bara matteprov och de va typ de. Efter skolan taggade ja hem, städade mitt rum, plattade håret och fixade mej, sen mötte jag Natta & Zeinab. Vi åkte till Östra Gymnasiets öppet hus, de va fett kul. Zeinab skämde ut oss hahah. Vi träffade några som vi kände också. Sen efter de åkte vi alla hem och så. Vi tog kort också så lägger upp dom när ja ladddat upp dom på datan. Snackar med Natta i telefon just nu och e skit trött och har ont i huvet, ska sova snart. Godnatt ! 

   
Natta & Jag

Presentation


Andrea Mirkovic

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards