andreamirkovic

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

:)

Av Andrea Mirkovic - 26 januari 2012 20:33

Åtta fakta -
1. Hemstad/ort: Farsta Strand, Stockholm
2. Hårfärg: Brunett
3. Längd: 1.62
4. Frisyr: Utsläppt 
5. Ögonfärg: Gröna

6. Skostorlek: 38
7. Humör: Trött, glad
8. Vänster eller högerhänt : Högerhänt


Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? Japp
2. Tror du på kärlek? Ja 
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja.
5. Har du någongång krossat någon annans hjärta? haha, ja vet inte, kanske :P
6. Har du någonsin blivit kär i din bästa killkompis? Nej
7. Har du någonsin älskat någon utan att tala om det för honom? Nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Nej
9. Har du någongång haft en hemlig beundrare? HAHAHAH kanske


Fyra grejer -
1. Har du någonsin blivit jagad av snuten? Nej 
2. Har du en hund? Nej men hade när ja va liten i Serbien
3. Sover du helst själv eller med någon? Själv
4. Tror du på spöken? Nej


VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?
Mage,ben eller armar? Mage
Bruna,blå eller gröna ögon? Gröna eller blå
Långt eller kort hår ? Kort
Lång eller kort ? Kort
Charmig eller rolig ? Båda.
Röker eller snusar ? Inget av dom !!
Vad kollar du först in på det motsatta könet ? Ansiktet, ögonen & tänder
Hur stor betydelse har kläderna ? Ganska stor.
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? Japp :)
Gillar någon annan dig just nu? Vet inte :P


HAR DU
Blivit kysst ? Jaa
Stått på scen ? Ja
Varit med om en bilolycka ? Nej
Klättrat på berg ? HAHAHA aa


ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt ? Varmt
Blått eller rött ? Blått
Regn eller snö ? Snö
Ull eller bomull ? Bomull
Rosor eller tusensköna ? Rosor
Vår eller höst ? Vår
Historia eller vetenskap ? Historia
Matte eller engelska ? Matte


Vem var det senaste du pussade? Natalija typ
2. Vad har du för bh-storlek ? 75 B
3. Trivs du med det ? Ja haha
4. Har du lagt till något nummer på din mobil idag ? nej
5. Gillar du någon nu ? nää
6. Vad gjorde du inatt ? Sov
7. Och i förrigår ? sov
8 Vad gör du innan du somnar ? Kollar på min mobil

9. Kan du prata med din mamma om allt? Ja!

10. Hade du berättat för din päron om du var gravid ? Ja 
11. Har du varit gravid ? Haha NEJ bre
12. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? A kanske om 10 år..
13. Choklad eller glass ? Chooklaad!!  Men annars båda oxå.
14. String eller hotpants ? Hotpants
15. Stövlar eller sneakers ? Sneakers
16. Kjol/klänning eller jeans ? Jeans, men klänning oxå


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea Mirkovic - 7 april 2012 14:31

Kom precis hem från Sara och Klistina Vi hade skiiit roliiig, åt kanelbullar som Kristina har bakat och kollade på en serbisk film.Lägger upp bilderna senare för att jag ska städa mitt rum nu, ska fixa om lite     ...

Av Andrea Mirkovic - 6 april 2012 18:45


Heej  Har varit med min mamma hela dagen. Vi gick och kollade på nån lägenhet i Häsellby gård. Efter det så åt vi tillsammans och taggade hem. Efter de så fixade mamma kläder så att min lille bror kudne tagga till tvättstugan och jag och mamma taggad...

Av Andrea Mirkovic - 5 april 2012 01:17

Heej!Jag har saknat så fucking mycket att vara vaken länge på kvällarna Idag var jag på teater med dom från min skola och det var roligt faktiskt, har glömt vad den heter men aja, den var rolig iallafall. Efter det mötte jag Natta i solberga för att ...

Av Andrea Mirkovic - 4 april 2012 15:50


Natta och jag är hemma hos mig och ska tagga till träningen nu   Skriver mer när jag kommer hem !     ...

Presentation


Andrea Mirkovic

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards