andreamirkovic

Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Mobil ^^

Av Andrea Mirkovic - 19 februari 2012 14:55

Är inne på mobilen just nu, min lille bror är inne på min data så jag pallar inte ta den. Okej, ska berätta lite mer vad jag har gjort i helgen. I fredags efter skolan kom jag hem och städade mitt rum, efter det så taggade jag ut med Natta och Zenoba. Vi var i gården i Älvsjö, vi chillade där till halv 11 sen taggade jag hem. När jag kom hem så skulle jag kolla på film med mina föreldrar, min syster och hennes kille som kom från Serbien för typ en vecka sen, kanske mer men jag somnade i början av filmen. På lördag när jag vaknade så sa mamma att vi skulle till Heron City. Vi taggade dit runt 2, köpte lite grejer och så. Jag kom hem runt 8 typ, fixade mig och taggade till Zenoba. Vi drev, chillade, åt, dansade och så, skit roligt. Jag fick dela sängen med Zenoba som rörde på sig hela kvällen och lät inte mig sova och Natta sov själv i en annan säng. När vi vaknade så åt vi frukost och chillade tills jag skulle hem. Dom följde med mig till stationen. Nu ska jag till tvättstugan med min kusin. Sen blir det plugg, har matteprov på fredag.
 
Bilde från gården  
       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea Mirkovic - 7 april 2012 14:31

Kom precis hem från Sara och Klistina Vi hade skiiit roliiig, åt kanelbullar som Kristina har bakat och kollade på en serbisk film.Lägger upp bilderna senare för att jag ska städa mitt rum nu, ska fixa om lite     ...

Av Andrea Mirkovic - 6 april 2012 18:45


Heej  Har varit med min mamma hela dagen. Vi gick och kollade på nån lägenhet i Häsellby gård. Efter det så åt vi tillsammans och taggade hem. Efter de så fixade mamma kläder så att min lille bror kudne tagga till tvättstugan och jag och mamma taggad...

Av Andrea Mirkovic - 5 april 2012 01:17

Heej!Jag har saknat så fucking mycket att vara vaken länge på kvällarna Idag var jag på teater med dom från min skola och det var roligt faktiskt, har glömt vad den heter men aja, den var rolig iallafall. Efter det mötte jag Natta i solberga för att ...

Av Andrea Mirkovic - 4 april 2012 15:50


Natta och jag är hemma hos mig och ska tagga till träningen nu   Skriver mer när jag kommer hem !     ...

Presentation


Andrea Mirkovic

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards